1393-10-04 20:02
1281
0
8125

9 دی، روز پالایش نظام از خواص بود / مردم هوشیاری خود را ثابت کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: حماسه 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی محسوب می شود و این حماسه تا ابد در کارنامه ی افتخارات ملت غیور ایران اسلامی ثبت شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه تاریخ نظام اسلامی با سه مرحله روبرو بوده است گفت: حماسه۹ دی،روز بصیرت و میثاق  با ولایت و پالایش نظام از خواص بی بصیرت، سومین مرحله تاریخی انقلاب اسلامی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حماسه 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی محسوب می شود و تا ابد در کارنامه ی افتخارات ملت غیور ایران اسلامی ثبت گردیده است.

دیلمی تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم که ابعاد علت و چرایی این حماسه ی عظیم را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم و بگوئیم که حماسه ۹ دی چگونه خلق شد و باید خاطرنشان کنیم که در این روز مردم نشان دادند که لحظه شناسند و دشمن را به خوبی می شناسند و با بصیرت و دشمن شناسی دقیقی که دارند از برخی  فرهیختگان همواره جلوتر هستند.
 
دیلمی در ادامه ولایتمداری، فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی وحضور در لحظه ها و دشمن شناسی را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد که باید این چهار محور  درتمامی سطوح  حفظ و نهادینه شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: مردم ولایت مدار و بصیر کلاله در روز 9 دی ماه پس از حرکت از مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، مدارس، دانشگاه ها و ادارات در میدان حضرت امام خمینی (ره) اجتماع باشکوهی را خواهند داشت.
 
حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش وجدیت و حضور حماسی دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان بتوانیم برنامه های امسال مراسم یوم ا... ۹ دی ر ا باشکوه تر از گذشته برگزار نمائیم تا به فضل الهی رزمایش فرهنگی و دینی دیگری درکلاله خلق شود .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.